• وبلاگ : جنبش (واژه واژه حرف دل)
  • يادداشت : خادم واقعي كيست؟
  • نظرات : 2 خصوصي ، 11 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + بنده خدا 

    سلام و درود بر شما برادر متعهد و بسيجي راستين و اميد قبولي طاعات و عبادات شما.

    مطالب شما حکايت از ديد عميق شما دارد. من نيز به اتفاق همسر و فرزندان هر چند وقت يکبار به پا بوسي ثامن الائمه مشرف مي شوم و در آن فضاي ملکوتي پس از بجا آوردن شکر خدا به ايشان متوسل شده و طلب طول عمر براي مقام معظم رهبري و تداوم نظام شکوهمند ولايت فقيه مهمترين خواسته ما مي باشد (همانطور که خواسته هر مسلمان واقعي جز اين نيست).

    بله خادمين واقعي همين جاروکشان و نظافتچيان حرم مطهر امام رضا (ع) مي باشند و اين توفيق نصيب هر کسي نمي شود و تمامي کساني که در سراسر کشور خود را به اسلام وفادار ميدانند آرزوي قلبي شان اين است که خادم حرم امام رضا باشند و براي مثال در جمعي سردار آيت الله هاشمي رفسنجاني مي گفت که کاشکي خداوند متعال بار تکليف مديريت بخشي از نظام اسلامي را بر دوشم نمي گذاشت و من در نقش جاروکش آقا ثامن الائمه هر روز در خدمت ايشان بودم که همين آرزوي قلبي نشانگر شان و منزلت جاروکشي بارگاه امامان مي باشد ولي هرکس در جامعه وظيفه اي دارد که ترک آن موجب اخلال در جامعه اسلامي مي شود و اگر تکليف سالار شهيدان امام حسين (ع) نبرد در عرصه جنگ و شمشيرزني بود تکليف امام صادق (ع) نشستن در کلاس درس و آموختن علوم به مسلمين بود و چنانچه امام صادق شمشير به دست به جنگ خلفاي فاسد مي رفت خلاف تکليف الله بود و موجب تباهي دين مي شد.

    البته خادمين حرم اجر خود را در آخرت دريافت کرده و هيچکدام چشم داشتي به مال دنيا ندارند و حقوقي که دريافت مي کنند هر چند بسيار ناچيز هست ولي عشق به تربت پاک بر تمناي مالي غلبه دارد اما کاش سرپرستان ايشان کمي هم به فکر اين زحمت کشان باشند.

    واقعه ايکه بر سر آن بانوي محترم در حرم آمد مرا به ياد واپسين روزهاي زندگاني حضرت رسول اکرم (ص) انداخت که ايشان شانه خود عريان کرد تا پيرمردي که پيامبر سهوا ضربه اي بر پشت او زده بود ، به تلافي ضربه اي بر پيکر مبارک پيامبر وارد کند و اين ناشي از روح پاک و والاي آن حضرت دارد و اين بندگان خاکي و عاصي هرگز نمي توانند چون اوليا الله باشند.

    فراموش هم نکنيد که عوامل استکباري با تشکيل گروه هاي منافق تروريستي که در لباس مردم مستضعف به پرپر کردن شکوفه هاي نهال شکوهمند نظام اسلامي پرداختند نقش مهمي در فاصله انداختن بين مردم و مسئولين دارند و صد البته ضربه ايکه آن خانم محترم خوردند نيز سهوي بوده و مسبب اصلي منافقين هستند که انشا الله ريشه شان از زمين کنده و خشک خواهد شد و مردم به راحتي به آغوش مسئولين رهسپار خواهند شد.

    همچنين فراموش نکنيد که کبر و نخوتي که مقامات دوران ستم شاهي داشتند فاصله اي بين آنان و مردم انداخته بود که هرگز قابل قياس با زمان حاکميت الله و نظام شکوهمند ولايت فقيه نيست و اگر در دوران طاغوت اراده اي در ايجاد اين فاصله بوده و خواسته قلبي مقامات دوري از مردم بوده ، در نظام اسلامي خواسته مسئولين نظام چيز ديگري هست.

    به هر حال هر مسلمان واقعي در هر پستي که باشد بي شک خود را سگ آستان حرم ائمه اطهار مي داند چه در لباس جاروکش حرم باشد چه در لباس بالاترين مقامات و چه فقير مسکين ساکن در بيابان. فلذا همه بايد خواسته و نياز خود را باتوسل به آقا و صاحب خود بجا آوريم و شايسته نيست در حرم آقا به دست بوسي بندگان عاصي برويم.

    با آرزوي طول عمر براي مقام معظم رهبري و تداوم شما در روشنگري

    پاسخ

    اشتباه نکن. نه هر که سر بتراشد قلندري داند