• وبلاگ : جنبش (واژه واژه حرف دل)
  • يادداشت : من و المپيك
  • نظرات : 6 خصوصي ، 15 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + صادق 

    دل خوش سيري چند؟


    تحليل هاي اتوبوسي:

    1.خدا خيرشون بده كه برق ما را شبها قطع نمي كنند! ترانه ي مادري رو ديدي؟

    2.مردم پر توقع شدن! مگه ما اون وقتها چي داشتيم؟

    3.نميگذارند كار كنه...!

    ...

    تحليل هاي كمي باكلاس تر:

    پرچم دارمان را هم که ديدم خرسند شدم که اين بار از بانوان است و مي تواند پيام رسان اين حکايت باشد که زن در جامعه ايراني حضور دارد!

    ...

    تحليل هاي خيلي با كلاس تر:

    That"s the way the cookie crumbles!

    سلام عزيز

    خيلي مخلصيم حميد جان.گاه گاهي ميايمو ميبينيمو ميريم.پيروز باشي و پويا

    + ورزش 
    با اين همه پز دادن و دبدبه و كبكبه از سيدني و آتن و آتلانتا كمتر مدال آوردن. بازم خدا به ساعي خير بده وگرنه اين آبروريزي رو چطوري جمع مي كردن؟
    سلام. خواهش مي كنم. شما استاديد قربان. وظيفه ما بود.
    + اسدزاده 
    خدا رحم كنه. رييس جمهور گفته ميخوام توي افتتاحيه پارا المپيك شركت كنم...
    + ايران دوست 
    جالب است كه معاون رييس جمهور (مشايي) به دوستي هزار باره با مردم اسرائيل افتخار مي كند و شناگر ما در المپيك با شناگر اسرائيلي به درون استخر نمي رود. داريم چي كار مي كنيم؟
    + كمال 
    خداكنه حالا كه رفتند اونجا و اينطوري كوچيك شدند ،لااقل چند تا مدال ،حالا نوعش فرق نميكنه،ميخواد طلا،نقره ،مس،حلبي يا اصلا اهن پاره باشه،براي كشور و ملتمون و مخصوصا رئيس جمهور محبوبمون به ارمغان بيارند
    + صادقي 

    ديديد كه از مقامات چيني تنها رييس جمهور در مراسم افتتاحيه آنهم فقط چند جمله كوتاه در حد دو دقيقه صحبت كرد؟ مسوولان ما اگر بودند صف مي بستند و هركدام كلي آسمان و ريسمان مي بافتند. مثل همه سخنراني هايي كه در مراسم مختلف مي كنند و حوصله مخاطب را سر مي برند.

    كاش به اين نكته هم اشاره مي كرديد كه كم گوي و گزيده گوي چون در

    + ايراني 
    يه نكته جالب براي من اين بود كه توي مراسم رژه، كشور فلسطين جدا از اسراييل عبور كرد و هر دو مستقلا حضور داشتند.
    + سعادت نيا 
    اين نكته ها همه پند آموزند. درباره روساي جمهور به نكته جالبي اشاره كرديد. ما هميشه ميدان را به ديگران واگذار مي كنيم و فرصت رايزني را از خودمان مي گيريم. چه بسيار مشكلات ديپلماتيك كه با همين گفتگوهاي دوستانه سر ميز غذا حل مي شود
    + ورزش دوست 
    کاش قبل از رفتن يه کم خنده رو لباي ايراني ها جراحي مي کردن. به خدا اگه آدم 204 تا کشور ديگه رو نمي ديد، خيال مي کرد کاروان المپياد رياضي ايرانه. ولي خدا وکيلي افتخار کرديم به بانوان محترم. تو اون همه کشور من جز کاروان مصر با يکي و فقط پرچمدار امارات که دختر آل مکتوم بود و تيم عربستان و بحرين که توش زن نبود, زن با حجاب نديدم. اين کشورا اسلامو به فنا مي دن.
    + كاربر 
    من همزمان، هم از طريق ماهواره پخش مستقيم را نگاه مي کردم و هم از طريق شبکه سه سيما. واقعا حساسيت سيما نسبت به مواردي که سانسور شد، خنده دار است و اگر با صحنه هايي که در ديگر فيلم ها و گزارشات پخش ميشه، مقايسه کنيم، اين سانسورها کاملا غيرمنطقي و بدون توجيه است.
    همينه که به جاي اينکه مردم کشورمان به سوي سيما رو بيارند، از آن فرار مي کنند و ماهواره را ترجيح ميدند.
    + يك مخاطب 
    ولي از انصاف به دور است اگر بگوييم رسانه ملي ضعيف عمل کرد. به نظرم سعه صدر بيشتري داشتند. طوري که نمايش" ساز" در سيما هنوز ممنوع است اما ساز زدن يک هنرمند خانم چيني نشان داده شد و همچنين صحنه حرکات ژيمناستيک زنان که بدني کاملا پوشيده داشتند در ابتداي مراسم نشان داده شد. پخش تصوير و صداي خواننده زن از آن خط قرمزهايي بود که نميشد هيچ جور رد کرد. ولي با اين وجود همصدايي آواز خواننده زن و مرد در بخشهايي از مراسم کاملا پخش شد. در مجموع سانسورها آزار دهنده نبود.