• وبلاگ : جنبش (واژه واژه حرف دل)
  • يادداشت : تاريخ شوخ و شنگ
  • نظرات : 1 خصوصي ، 9 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + احمد 

    خيلي جالب بود

    Hello
    + اخوي 

    اخوي

    زودتر وبلاگت را آپديت کن.

    حزب الله در انتظاره

    + بگوري 

    چه شوخ و شنگه تاريخ

    مست و ملنگه تاريخ

    خوراکه عبرته اون

    پس تا ميتوني تاريخ بخون

    اگه خوشت نيامد بگوري رو صدا کن

    پول که بدي به بگور تاريخ برات نويسه

    چاخان چاخان نويسه تارخ برات نويسه

    + بنده ي الله 

    سلام عليکم اخوي

    وقتي جهان بيني عميق نباشد منافقين هم جولان مي دهند. البته رجوي نوکر استکبار جهاني بوده و خود عالم به خيانت خويش بوده ولي بسياري از پيروانش از ضالين بودند و دامنه نفوذ رجوي در جوانان خامي بود که بينش سطحي از اسلام داشتند و عمدتا بينش خود را با مطالعه کتب مرحوم شريعتي کسب کرده بودند.

    اما کساني که با تمسک به روحانيت طلب هدايت داشته اند در اين چنين دامهايي گرفتار نشده اند.

    البته شريعتي نيت خير داشته ولي چون سواد اسلامي درستي نداشت و جاهل به بعض وجوه دين بود نمي توانست روشنگر صراطي مستقيم باشد هرچند که علمايي گرانقدر چون مطهري بسياري از خطاهاي فکري اين مرحوم را اصلاح کرده بودند.

    البته نبايد فراموش کرد که شريعتي درد دين داشته و نيت اصلاح داشته اما مثال خوبي است که جوانان هوشيار باشند و دين را در نزد روحانيت تحقيق کنند تا دچار عوارض کم فهمي و بد فهمي و کج فهمي نشوند.

    به هر حال شريعتي هم بخشي از محبوبيت خود را از همنشيني با روحانيت داشت و بسياري از مردم چون او را همنشين حصون اسلام ميديدند جوانان خود را تشويق به تلمذ از او مي کردند در حاليکه تا وقتيکه اصل هست نبايد به فرع رجوع کرد و مثلا در هنگام حضور آقا امام زمان بايد ايدئولوژي خود را با تعاليم ايشان محکم کنيم و در غياب ايشان به مراجع تقليد و روحانيان مراجعه کنيم.

    شريعتي بخشي از علم خود را در ديار کفر تحصيل کرده بود و برخي نظرات او تحت تاثير فرهنگ ضاله غرب بوده است.

    *****

    همچنين يک اخوي هم در پيام خود هشدار داده بود که يک وقت تبليغ برخي رسانه هاي به ظاهر بي طرف باعث دريده شدن مرز هاي عفاف نشود که بسيار هشدار به جايي هست و حتي فيلمي در اسرائيل هست که دختران و پسران سوار ميني بوسي هستند و بين آنها پرده کشيده شده ولي در دانشگاه ها دانشجويان مسلمان بر اثر تبليغات منافقين جديد که در بخش فرهنگي جامعه اسلامي رخنه کرده اند حتي حاضر نيستند رعايت حريم کنند.

    اين ماهواره هايي که داد بي طرفي يا حتي حمايت از جمهوري اسلامي را دارند با حرکتي خزنده سعي در ترويج فرهنگ فحشا دارند و جا دارد شما حتما در نوشته هاي خود به اين فتنه نيز اشاره کنيد.

    + مسعود 
    احسنتم اخوي
    + حزب الله خراسان 

    يا الله، برادر وبلاگ بسيار خوبي داري و مصباحي است براي بازديد کنندگان.

    بسيار مقاله آموزنده اي بود و البته ما در دوران رياست قبلي دولت شاهد منافقان استحاله يافته و نوظهوري بوديم که شما هم تلويحا در مقاله خود به آنان اشاره کرده ايد اميدواريم در دوران رياست برادر بسيجي خادم الملة آقاي احمدي نژاد دست منافقين از پست هاي کليدي کوتاه شده و افراد متعهد جايگزين شود چراکه ايران اسلامي اکنون هزاران بسيجي فارغ التحصيل از دانشگاه هاي کشور اسلامي در اختيار دارد که اين جوانان مي توانند پست هاي مختلف را از منافقين استحاله شده بازپس گرفته روح خدمت گزاري و صداقت را در کالبد جامعه اسلامي بدمند.

    اين شبکه هما هم که به آن اشاره کرده ايد از جهاتي با ساير شبکه هاي ينگه دنيا فرق مي کند ولي به هر حال حضور زنان بي حجاب در اين شبکه از مصاديق فسق و فجور بوده و بايد مواظب بود که در کنار تحليلات سياسي خداي ناکرده ترويج خزنده بي حجابي ثمره تبليغ و نام بردن از اين سايت نشود.

    با آرزوي توفيق براي برادران بسيجي و آرزوي طول عمر براي رهبر فرزانه

    + مسعود رجوي 

    فضل الله المجاهدين على القاعدين أجرا عظيما

    به نام خدا وبه نام خلق قهرمان ايران

    سلام به تو اي برادر ارزشي

    در گذر از اينترنت به وبلاگ شما بر خوردم ؛ ديدم در باره من مطالبي نوشته ايد. بد نديدم به اطلاع حضرتعالي برسانم اينجانب قبلا نيمچه مجالستي با روحانيون معزز داشته ام و شايد کمال هم نشين در من نيز اثر کرده باشد.

    نيست که روحانيون نيز دائم رنگ عوض نمي کنند؟

    برادر حواست باشد شنيده ام شما زياد با معممين در تعامل هستي مواظب خودت باش که به روز و حال ما نيفتي.

    سلام ما را به آقا برسان

    سلام.از اطلاعات مفيدتان استفاده كردم.موفق باشيد.