• وبلاگ : جنبش (واژه واژه حرف دل)
  • يادداشت : خادم واقعي كيست؟
  • نظرات : 2 خصوصي ، 11 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سيدوحيد ميرقيصري 
    روشهاي درست برخورد خادمين با مردم بايد چگونه باشد.
    + سيدوحيد ميرقيصري 

    با سلام

    مي خواستم درخصوص آداب يک خادم خوب براي امام زمان را بدانم

    وخادميني که درمسجد مقدس جمکران خدمت مي کنند بايد چه ويژگي خاصي نسبت به ديگران داشته

    باتشکرباشند

    + دوست 
    خادمان واقعي در جغرافياي وطن ما همان هايي هستند كه با انواع انگ و برچسب از خدمتگزاري محروم شده اند.
    + احسان 
    سلام. مطلبتان را در پورتال كاشان خواندم. خوب است. عالي است. موفق باشيد.
    + الاحقر 

    سلام عليکم

    بي شک رفتار و کردار حکام هر بلاد اسلامي در آداب و سلوک امت آن بلاد تاثير داشته و هرگاه حکام خود به سلوک اسلامي عمل کرده اند باعث يدخلون في الدين افواجا شده.

    انشا الله در يوم التبري السراير همه رهبران ما سربلند بيرون آيند.

    برادري هم گويا از اقليت ها فرمايشاتي داشته اند که ناشي از جهل و ناداني ايشان است و خداوند هرکه را خواهد شفيع قرار داده و حتي به عينه براي اين حقير اثبات شده که بندگان خدا با حضور در مرقد مطهر امام راحل (ق) و توسل به ايشان بيماريهاي صعب العلاج و مصائب ثقيلشان به مدد آقا مداوا شده و حتي مقام معظم رهبري و برخي از علما و روحانيان معزز صاحب کرامات بوده و هستند و مصاحب آقا امام زمان (عج) مي باشند و کراماتشان زبان زد خاص و عام هست و شما هم اگر افتخار حضور در معيت اين سروران را داشتيد هيچ شک و شبه اي در کرامات و معجزات مولايمان آقا ثامن الائمه به مخيله خود راه نمي داديد.

    به اميد هدايت گمراهان.

    خدايا خدايا تا انقلاب مهدي از نهضت خميني محافظت بفرما.

    نصر من الله و فتح القريب و بشر الصابرين

    پاسخ

    متأسفم که: گه خيال يار و گاهي خواب ما را مي برد ، هر سبک دستي به يک مضراب ما را مي برد
    + اصغر 

    دستآورد جوانان ايران اسلامي بر همگان مبارک.

    ايران به جرگه کشورهاي اتمي پيوسته و ديگر ابرقدرت ها نمي توانند به ما زور بگويند.

    + عثمان 

    سلام بر برادر ارزشي.

    درد ملت هاي مستضعف اين است که حاجت خود را يا از بت هاي سنگي و چوبي طلبيده اند يا از بت هاي زنده نظير آن انسان متفرعن و يا از بت هاي مرده که در روزگار حيات خويش نيز نتوانستند بلايا را از خود و مسلمين دور کرده و بر جابرين زمان غلبه کنند.

    مشرکين حجاز نيز بت ها را شفيعان خود نزد خدا مي دانستند.

    تا فرهنگ بت پرستي در بعضي فرقه هاي مسلمين هست جز تفرعن و خون ريزي و جهل و بدبختي از اين مزرعه حاصلي ندروند.

    به اميد هدايت گمراهان

    + بنده خدا 

    سلام و درود بر شما برادر متعهد و بسيجي راستين و اميد قبولي طاعات و عبادات شما.

    مطالب شما حکايت از ديد عميق شما دارد. من نيز به اتفاق همسر و فرزندان هر چند وقت يکبار به پا بوسي ثامن الائمه مشرف مي شوم و در آن فضاي ملکوتي پس از بجا آوردن شکر خدا به ايشان متوسل شده و طلب طول عمر براي مقام معظم رهبري و تداوم نظام شکوهمند ولايت فقيه مهمترين خواسته ما مي باشد (همانطور که خواسته هر مسلمان واقعي جز اين نيست).

    بله خادمين واقعي همين جاروکشان و نظافتچيان حرم مطهر امام رضا (ع) مي باشند و اين توفيق نصيب هر کسي نمي شود و تمامي کساني که در سراسر کشور خود را به اسلام وفادار ميدانند آرزوي قلبي شان اين است که خادم حرم امام رضا باشند و براي مثال در جمعي سردار آيت الله هاشمي رفسنجاني مي گفت که کاشکي خداوند متعال بار تکليف مديريت بخشي از نظام اسلامي را بر دوشم نمي گذاشت و من در نقش جاروکش آقا ثامن الائمه هر روز در خدمت ايشان بودم که همين آرزوي قلبي نشانگر شان و منزلت جاروکشي بارگاه امامان مي باشد ولي هرکس در جامعه وظيفه اي دارد که ترک آن موجب اخلال در جامعه اسلامي مي شود و اگر تکليف سالار شهيدان امام حسين (ع) نبرد در عرصه جنگ و شمشيرزني بود تکليف امام صادق (ع) نشستن در کلاس درس و آموختن علوم به مسلمين بود و چنانچه امام صادق شمشير به دست به جنگ خلفاي فاسد مي رفت خلاف تکليف الله بود و موجب تباهي دين مي شد.

    البته خادمين حرم اجر خود را در آخرت دريافت کرده و هيچکدام چشم داشتي به مال دنيا ندارند و حقوقي که دريافت مي کنند هر چند بسيار ناچيز هست ولي عشق به تربت پاک بر تمناي مالي غلبه دارد اما کاش سرپرستان ايشان کمي هم به فکر اين زحمت کشان باشند.

    واقعه ايکه بر سر آن بانوي محترم در حرم آمد مرا به ياد واپسين روزهاي زندگاني حضرت رسول اکرم (ص) انداخت که ايشان شانه خود عريان کرد تا پيرمردي که پيامبر سهوا ضربه اي بر پشت او زده بود ، به تلافي ضربه اي بر پيکر مبارک پيامبر وارد کند و اين ناشي از روح پاک و والاي آن حضرت دارد و اين بندگان خاکي و عاصي هرگز نمي توانند چون اوليا الله باشند.

    فراموش هم نکنيد که عوامل استکباري با تشکيل گروه هاي منافق تروريستي که در لباس مردم مستضعف به پرپر کردن شکوفه هاي نهال شکوهمند نظام اسلامي پرداختند نقش مهمي در فاصله انداختن بين مردم و مسئولين دارند و صد البته ضربه ايکه آن خانم محترم خوردند نيز سهوي بوده و مسبب اصلي منافقين هستند که انشا الله ريشه شان از زمين کنده و خشک خواهد شد و مردم به راحتي به آغوش مسئولين رهسپار خواهند شد.

    همچنين فراموش نکنيد که کبر و نخوتي که مقامات دوران ستم شاهي داشتند فاصله اي بين آنان و مردم انداخته بود که هرگز قابل قياس با زمان حاکميت الله و نظام شکوهمند ولايت فقيه نيست و اگر در دوران طاغوت اراده اي در ايجاد اين فاصله بوده و خواسته قلبي مقامات دوري از مردم بوده ، در نظام اسلامي خواسته مسئولين نظام چيز ديگري هست.

    به هر حال هر مسلمان واقعي در هر پستي که باشد بي شک خود را سگ آستان حرم ائمه اطهار مي داند چه در لباس جاروکش حرم باشد چه در لباس بالاترين مقامات و چه فقير مسکين ساکن در بيابان. فلذا همه بايد خواسته و نياز خود را باتوسل به آقا و صاحب خود بجا آوريم و شايسته نيست در حرم آقا به دست بوسي بندگان عاصي برويم.

    با آرزوي طول عمر براي مقام معظم رهبري و تداوم شما در روشنگري

    پاسخ

    اشتباه نکن. نه هر که سر بتراشد قلندري داند
    + خاک کف پاي امام رضا(ع) 

    با سلام و درود به پيشگاه حضرت مهدي ارواحنا له فدا و نايب بر حقش آقا امام خامنه اي و رئيس جمهور محبوب و محجوب برادر بسيجي آقاي احمدي نژاد.

    برادر غم تو همان غمي است که فرد فرد حزب الله به آن ميگريد. بسيار از اين قلم شيواي شما فيض برديم و به حال انقلاب گريستيم.

    اميد است تقريرات شما بسيجي دلاور مورد قبول حضرت حق واقع شده و اجر خود را از محضر مبارک سالار شهيدان آقا اباعبدالله الحسين (ع) دريافت کرده توفيق خدمت و شهادت نصيب شما گردد.

    متاسفانه وضعيت انقلاب ما در حال حاضر به مانند زمان پس از رحلت حضرت رسول اکرم (ص) مي باشد و و مقام معظم رهبري چون حضرت علي (ع) مظلوم واقع شده و مالک اشتر زمان برادر احمدي نژاد نيز مورد هجمه عناصر خود فروخته داخلي و خارجي قرار گرفته اما به ياري خدا بر مشکلات فائق خواهد آمد.

    دردي که شما داريد رئيس جمهور محبوبمان را بر آن داشت تا پاي در عرصه امور اجرائي کشور گذارد و مطمئن باشيد ايشان که از تعاليم و رهنمايي هاي مقام معظم رهبري کسب فيض مي نمايند، همانند رهبر فرزانه انقلاب از فقر مردم ونخوت مسئولين خون ميگريند و انشاالله با برنامه هاي فرهنگي ايشان و وزير محترم ارشاد فرهنگ ناب اسلامي در سرار ديار اسلامي بار ديگر احيا خواهد شد.

    ببينيد ساخت سقاخانه که تجلي حضور ائمه هدي در محلات تهران بود چگونه دست آويز تبليغات عناصر خود فروخته شد. خود بهتر مي دانيد همه همچون شما و همسر محترمتان به حرم مطهر دسترسي ندارند و چه باصفاست محلاتي که زنان و مردان با ايمان در مساجد و سقاخانه ها و حسينيه ها دست دعا و توسل به ائمه بلند کرده و خاشعانه به درگاه حضرت حق زاري و تضرع مي نمايند.

    البته استکبار جهاني پس از روي کار آمدن دولت خدمتگزار، با پيش کشيدن مسئله تحريم اقتصادي ايران براي دست کشيدن ملت از حق مسلم غني سازي ، سعي دارد که دولت خدمتگزار را دچار بحران کرده تا شايد از خدمات فرهنگي واقتصادي دولت کاسته شود که اولا با لطف خداوند منان و ثانيا با همت مسئولين محترم و ثالثا با پشتکار حزب اللهيان فهيم و با ايمان بخصوص شما عزيزان وبلاگ نويس و بسيجيان سلحشور اين توطئه ها نقش بر آب خواهد شد.

    بخشي از اين نابساماني ها برمي گردد به حضور عناصر دنيا طلب در دولت جناب آقاي هاشمي و دولت خاتمي و اين مسئله تاثيرات منفي داشته و آقاي احمدي نژاد به درستي همچون شما اين مسئله را دريافت و ابراهيم وار بت نخوت را در بين مسئولين شکست و حتي خود را نوکر مردم معرفي کرد. در زمان انتخابات همين مردم رنج کشيده و خادمين واقعي بودند که از بين خود خادمي را برگزيدند و چه زنان و مردان مومن و فهيمي بودند که در حرم هاي متبرکه و حسينيه ها و مساجد دست دعا برداشتند تا جواني مخلص و خدمتگزاري صديق پاي به عرصه مبارزه با تفرعن مسئولين و مبارزه با فقر بگزارد.

    امروز عده اي خرده مي گيرند که رئيس جمهور وعده خود را به مستضعفين فراموش کرده و حالا که نفت گران شده باز مردم در فقرند.در حاليکه شما مي دانيد که خيانت هاي بعضي به اصطلاح اصلاح طلبان چه بر سر ملت آورده است؟

    ببينيد خيانت دولت به اصطلاح اصلاح طلب چگونه باعث جولان دادن عناصر خودفروخته در عرصه اقتصاد شد وچگونه نفت کشور را به تاراج داده و اکنون که نفت 70 دلار شده است، اروپاي حامي صهيونيسم آن را با نازلترين قيمت در دوران خاتمي پيش خريد کرده،مي بينيد آنان با تحميق برخي دانشجويان به بهانه مردمسالاري و شايسته سالاري چه بر سر مردم فقير و مستضعف آوردند؟ دانشگاه که محل مقدسي است و حرمت آن به سان حرمت محضر درس امام صادق (ع) مي باشد مرکز لحو و لعب و اشاعه فحشا شده بود؟ به جاي صوت مفرح نوحه و قرآن و اذان صداي ارگ و گيتار و موسيقي جاز و راک و غيره شده بود.

    چه باصفاست دانشگاهي که دولت خدمتگزار براي ملت به ارمغان آورده و امروز عطر دل انگيز پيکر پاک شهيدان گمنام انقلاب به همراه نغمه دل انگيز نوحه و قرآن و اذان محيطي مفرح، امن و شاد براي جوانان فراهم کرده؟

    در دولت شهيد رجائي زمان، جايي براي تفرعن مسئولين نيست و جايي هم براي تملق و چاپلوسي نخواهد بود.و رفته رفته همه مردم با تعاليم اسلامي آشنا تر شده و نياز خود ر ا با متوسل شدن به ائمه هدي برطرف کرده و روي به انسان فاني نخواهند انداخت.

    برادر

    شما وبلاگ بسيار پر مغز و قلم بسيار شيوايي داري و به مطالعه آن به ما انرژي و تفکر بخشيده فلذا براي شما خادم واقعي ائمه آرزوي موفقيت داشته اميدواريم همچون مقام معظم رهبري و رئيس جمهور محبوبمان توفيق خدمت به اسلام و مردم نصييب شما هم گردد.

    التماس دعا.

    سلام.

    چه بگويم كه جز حق ننوشتيد. قدرت فريبنده است.كمند كساني كه در قدرت خاكي بمانند .اگر چه بتوانند تظاهر به خاكي بودن را حسب الشرايط تا مدت كوتاهي حفظ كنند. برادر قضاوت سخت است. پاسخ درست به سوال شما يوم تبلي السراير مي خواهد.چه بسا آبرو دريده شدگاني كه در قيامت بر آبرو درنده هاشان سروري كنند!

    قلم توانايتان در خدمت حق مستدام باد.

    خدا همه مان را حفظ كند

    پاسخ

    نظرات شما همواره بزرگوارانه و مشوق اين قلم است در نوشتن از دردها. اميد که در آن روز که پرده ها فرو مي افتد و ما را بيش از ديگران به بازخواست مي کشانند که شما که مي دانستيد مقصر تريد، باز بر بيخبران افسوس نخوريم که سرخوش و دلخوشترند از ما.

    سلام.

    چه بگويم كه جز حق ننوشتيد. قدرت فريبنده است.كمند كساني كه در قدرت خاكي بمانند .اگر چه بتوانند تظاهر به خاكي بودن را حسب الشرايط تا مدت كوتاهي حفظ كنند. برادر قضاوت سخت است. پاسخ درست به سوال شما يوم تبلي السراير مي خواهد.چه بسا آبرو دريده شدگاني كه در قيامت بر آبرو درنده هاشان سروري كنند!

    قلم توانايتان در خدمت حق مستدام باد.

    خدا همه مان را حفظ كند.

    پاسخ

    سلام بر شما