• وبلاگ : جنبش (واژه واژه حرف دل)
  • يادداشت : افتتاحيه اي كوتاه و ايستاده
  • نظرات : 2 خصوصي ، 4 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + برزو 


    اين عکس که گذاشتي منو ياد شام آخر با حضور مسيح (ع) و حواريون انداخت.

    نمي دونم تو کدومشوني؟!

    البته، شباهت هايي هم به فيلم هاي مافياي داره که هنوز ساخته نشده داره!

    مرد مومن، اين عکس غرفه است؟! نه حتما عکس برگزار کننده هاي نمايشگاه است؟ ! نه از راست به چپ مديران ارشد روابط عمومي ساير ممالک است؟!

    ما يک همکار داشتيم که رفته بود سوريه. بنده خدا براي اينکه خاطراتشو ثبت کنه دنبال عنصري غريب با نمونه هاي وطني مي گشت. توي هتلي که بودن يک نوجوان سياه پوستي هم حضور داشت. رفيق ما هم از فرصت استفاده کرد و عکسي با حضور خودش، پسرش و نوجوان اهل افريقا گرفت. وقتي اومد ايران ما رفتيم ديدنش. مي خواست عکسي نشون بده که رفته بوده خارجه زيارت. اما چيزي پيدا نمي کرد به جز عکسي که شرح آن در بالا رفت. البته يک کليپ هم از استخر مختلط هتل داشت! حالا ما مونده بوديم که اين رفته بوده زيارت يا سياحت!

    حميد خان هم رفتن نمايشگاه لوکس ترين اجناس در وروناي ايتاليا بعد ميان عکس تعدادي مذکر رو به تصوير رو براي توجه علافه مندان به سفر مرحمت مي کنن. آخه برادر! ما که چشم شور نداريم! يک خورده از اون کالاهاي لوکس يا حداقل غرفه ايران رو ميگذاشتي!

    حالا بيننده محترم مونده و تعدادي جنتلمن ناشناس که فقط مرکز عکس (حميد خان) برايش آشناست.اون نقش فلسفي پشت زمينه هم که اندکي جالب تر از دکور هاي جلويي است ناقص شد.

    حاليه گمان بر آن است که ايشان قصدداشتند:

    1- عورتين عکس را با حضور برادران در جلو بپوشانند!

    2- حال و هواي نمايشگاه را با سانسور به علاقه مندان بفهمانند!

    3- ساير موارد به انتخاب شما!

    در هر صورت از حميد خان خواهشمند است اندکي از علوم رسانه اي را اجرا کرده و خوانندگان را تشنه از لب دريا برنگردانند. غرفه ايران که ديگر سانسور ندارد! شايد هم دارد! ما که نبوديم. خوش به حال هر کس که بود و ديد!

    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ دوشنبه 14 فروردين 91 نوشته (افتتاحيه اي كوتاه و ايستاده) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    + علوي 
    ضيافت ناهار از نوع ايتاليايي رو هستم
    + آ.رسولي 
    درود و سپاس، بسيار عالي بود، در جمع مقامات تک هستيد پيروز و پايدار باشيد و بسيار عالي است که توانستيد از عکس هاي خودتان آپلود کنيد.