• وبلاگ : جنبش (واژه واژه حرف دل)
  • يادداشت : حسين(ع) ياوراني مي خواهد از جنس مردمان
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + vafa 

    امروز در جهان مظلوم تر از سيد ما آقا امام خامنه اي در جهان کسي هست؟

    وقتي مظلوميت امام خامنه اي تا اين حد اشک انسان هاي مومن و متقي را در مي آورد براستي آقا و سالار جهانيان سيد الشهدا بالاترين درجه مظلوميت را دارند .

    بسيار زيبا بيان کرده ايد دردهاي زمانه را. به اميد طول عمر براي مقام معظم رهبري.

    سلام. نوشته تان بسيار آموزنده بود . واقعآ آفرين . مثالي كه از مولا علي زديد كه به ايرانياني كه به دنبالشان مي دويدند فرموده اند خيلي جالب بود من هم اين را خوانده ام. راستي چرا چنين پيامي را در تلوزيون پخش نمي كنند كه هر سال چند نفر زير ماشين بزرگان حكومتي صدمه نبينند؟؟؟

    بگذريم صحبت از محرم كرديد و چه زيبا و درست گفتيد . هنوز بعد از گذشت اين همه سال از فرياد استاد مطهري از تحريف عاشورا در كتاب حماسه ي حسيني و گلايه هاي رهبر، دروغ ها ي برخي منبريان و بي توجهي هاي برخي مسوولان در پر و بال دادن به اينها به قول استاد ظلمي بزرگتر از بني اميه به امام حسين و اهداف اوست.

    پاسخ

    درود بر شمادرد بسيار است و قلم گرفتني نيستگويي به كمال كه بنگريم از حسين مظلومتر در دايره وجود پيدا نشده است و چه خوش گفته اند كه حسين مظلوم است اما اين مظلوميت به گمان من نه تنها از سوي دشمنانش كه بسيار بيشتر از آن از غفلت و جهالت ما دوستدارانش است. به هر روي از اظهار لطف شما سپاسگزارم.