• وبلاگ : جنبش (واژه واژه حرف دل)
  • يادداشت : جايي كه مي نوشتيم
  • نظرات : 3 خصوصي ، 8 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + قنبري 
    سلام .
    آقاي قلمبه گويي که از دوستان بنده و جنابعالي و .....است در يادداشتي که در پرتال / پورتال / پرتابل / پرتقال .....( همان که تو و من مي دانيم )منعکس شده اينچنين نوشته...

    " يک قلمبه گو : " شبنورد" ي هاي پورتال خبري کاشان را در نشان دادن تاريکي ها شهر بايد ارج نهاد . چرا که گزارش هاي شما " واژه واژه حرف دل " است . کاش کساني که به شما خرده مي گيرند به جاي لميدن در " زير درخت انجير " ، " نقطه سر سطر " کينه ورزي هايشان بگذارند و " صاف و ساده درباره کاشان " قلم بزنند .

    وجداناً بفرمائيد پورتال کي براي رفع تاريکي هاي کاشان شب نوردي کرده و کي براي دلخوش کردن مردم گزارشي که در آن واژه واژه حرف دل باشد منتشر کرده . ما که تاکنون از پرتال چيزي جز لميدن در زير چتر حمايت دولتي ها و بنگاههاي تجاري و انجيرخواري و مجيزگويي نديده ايم و دريغ که تاکنون حتي هيچ چيزي از انتشار گزارشي صاف و ساده در باره کاشان نخوانده ايم ....واعجبا و و اسفا که اين پرتال چيزي جز يک دکان براي آن دو باقيمانده تحريريه اش نيست که نيست ....و اين ما هستيم که با ميدان دادن به اين دو آبي و قرمز پوش ميدان داده ايم و کنار نشته ايم .
    شما که سابقه دار و فوت و فن دان هستيد مي فرمائيد چکار کنيم .......

    + فضول 
    شافعي اين وسط نخود چه آشي است كه سر نيزه است ؟
    + يک کاشاني مقيم تهران 

    به نظر من كاشكي اختلافات درون گروهيتان را به سايت و وبلاگ نمي كشانديد اين از اخلاق حرفه اي بدور بود .

    من به عنوان بيننده پورتال ، تلفني از آقاي ملك آبادي نظرشان را در مورد يادداشت آخر شما جويا شدم ؟ او در كمال تواضع گفت ما چون راضي به اين ماجرا نبوديم يادداشت آخر آقاي كارگر را هم از پورتال خبري كاشان حذف كرديم و چون براي ايشان احترام قائليم حاضر نيستيم در اين زمينه پاسخي بدهيم .

    حالا نمي دانم چي شده ولي در هر حال انتظار نداشتيم اينگونه شود .

    سلام و احترام
    آقاي ملک آبادي را همه مي شناسيم. ايشان شخصي سالم هستند که دير زماني است به کار تهيه خبر اشتغال دارند. قبل از پورتال خبري با داشتن وبلاگ اخبار کاشان فعاليت مي کردند. و قبل از آن با حضور در مطبوعات محلي.
    دوستان از همان ابتدا بايد درک موضوع مي کردند. تا الان با نظرات تند اينچنيني باعث خراب شدن فضاي خبررساني و مطبوعاتي کاشان نشوند.
    ملک آبادي دائم در ارتباط مستقيم با سازمان ها و اداره هاي دولتي است و از طريق اين کار پورتال را اداره مي کنند. نمي توان انتظار داشت دوستان ديگر هفته اي يا دو هفته اي يکبار با مطلبي اين فضا را مخدوش کنند. من کاري به خوب يا بد بودن مطالب ندارم ولي فضا را مي شود با کمي تامل درک کرد.
    + سينه سرخ 

    نيت شما را 8 سال آقاي خاتمي فرياد زد كه دانستن حق مردم است اما چه نيتي پشت اين فرضيه بود ؟ حالا من بيايم بگويم حميد كارگر دانشجوي اخراجي و سابقه بازداشت دارد ! آيا شما اين حق را به مردم مي دهيد كه اين موضوع را بدانند يا نه ؟

    پاسخ

    دانستن حق مردم است اما دانستن واقعيت؛ نه دانستن تهمت و افترا و شايعه.جالب است که شما چيزهايي درباره من مي دانيد که خود از آنها بي خبرم!!

    سلام

    لينك شديد دوست عزيز

    لطفا لينک کاشان لينکز را فراموش نکنيد

    + حسيني 
    متاسفم براي پورتال كاشان كه از چنين نويسندگاني محروم شده
    + مهدي 
    سلام. من هميشه با وسواس در پورتال کاشان به دنبال مطالبي از شما بودم. حيف شد که ديگر نمي نويسيد. به هرحال موفق باشيد.